الساندرو دلپیرو بی شک ستاره میدون دیشب بود یک شب خوب برای یووه و البته دلپیرو. دو گل و یک پاس گل نهایت اون چیزی بود که دلپیرو قبل از بازی آرزوشو داشت که البته خوشبختانه بهش رسید. دلپیرو که گفته بود تا وقتی به آمادگی کامل نرسیده بازی رو از ابتدا شروع نمیکنه، دیشب با ابراهیموویچ زوج حمله یووه رو تشکیل داده بودن. اما نکته ای که وجود داشت این بود که طرفدارای یووه امید داشتن با توجه به آسیب دیدگی بلازی تاکیناردی از ابتدا بازی کنه که کاپلو با قرار دادن آپیا بجای او امید یووه ایا رو نا امید کرد. مربی سینا یعنی جی جی سیمونی که سابقه مربیگری در اینتر و داره (در سال ۹۸ که یووه و اینتر با هم بازی کردن و اون صحنه مشکوک رو رونالدو اتفاق افتاد) در خط حمله با مشکل مواجه بود و تو این بازی هم بازیکناش مقابل بهترین خط دفاع سری آ کاری از پیش نبردن. در نیمه اول هر دوتیم موقعیتایی داشتن. در اوایل بازی سیه نا چند فرصت خوب داشت که اولیش در دقیقه ۲ به وجود اومده که ما ندیدیم (بدلیل پخش اخبار) بعدش هم کامورانزی و ابراهیموویچ چندتا فرصت نصفه نیمه داشتن که آنچنان بوی گل نمی داد. به طور کلی نیمه اول نیمه موفقی برای یووه نبود. ضربه کاناوارو که روی توپ ارسالی از کرنر زده شد بد نبود. اما یک از بهترین شانسای یووه در نیمه اول نصیب دلپیرو شد. یک ضربه آزاد از فاصله ۲۱ متری سمت چپ محوطه جریمه (ایده آل دلپیرو) نصیب یووه شد که دلپیرو اون و زد و با فاصله نیم متری از بالای دروازه به بیرون رفت. در آغاز نیمه دوم سیه نا چندتا تعویض کرد. اولین حرکت نیمه دوم و دلپیرو روی پاس کامورانزی که اونو با دروازه بان تک به تک کرده بود انجام داد ولی دلپیرو قدر این فرصت خوب و ندونست. اما ابراهیموویچ که تا اون لحظه از بازی بد کار کرده بود یه فرصت طلایی دیگه رو از دست داد. آپیا از سمت چپ سانتر کرد و توپ بعد از عبور از روی سر مدافعان به ابراهیموویچ رسید در موقعیت تک به تک. اما او با بی دقتی تمام توپ و به بالای دروازه زد. در دقیقه ۵۳ زبینا یک حرکت از سمت راست و آغاز کرد و یه سانتر عالی روی دروازه کرد که ابراهیموویچ با یه ضربه سر شیرجه ای همه رو نیم خیز کرد. توپ از لای پای فورتین رد شد اما در یک رفت و برگشت افتاد جلوی پای دلپیرو و اونم معطل نکرد و گل! مثل بازی با بایرن بلافاصله بعد از گل حریف یه موقعیت خطرناک روی دروازه یووه ایجاد کرد که خوشبختانه ضربه کیزا گل نشد. کاپلو باید یه فکری برا لحظات حساس بعد از گل بکنه. چندتا فرصت خوب دیگه هم گیر سیه نا اومد که زامبروتا و کاناوارو اجازه ندادن توپ به دروازه برسه. در دقیقه ۶۰ زبینا باز یه حرکت زیبا از سمت راست انجام داد و در موقعیتی خوب که کسی مزاحمش نبود یه سانتر عالی دیگه کرد که خوشبختانه ابراهیموویچ نتونست روش اثر بذاره و توپ به دلپیرو رسید. یه استپ سینه + یه ضربه سرضرب + یه اتوبان بین پاهای فورتین دروازه بان = گل! ۱۱۲ امین گل دلپیرو در سری آ به زیبایی به ثمر رسید. تنها سه دقیقه طول کشید تا یووه یه گل دیگه هم بزنه. ضربه آزاد ارسالی توسط دلپیرو (ستاره میدون) قشنگ رو سر کامورانزی فرود اومد تا کامورانزی هم بعد از اینکه تو این فصل فرصت گلای زیادی برای مهاجمای یووه ایجاد کرد اولین گل فصلش و بزنه. یه ضربه سر که توپ و به زیر طاق دروازه سیه نا فرستاد و گل سوم. زالایتا با ابراهیموویچ در دقیقه ۶۷ تعویض شد. در دقیقه ۷۸ هم کاپو بجای دلپیرو وارد زمین شد. اما در دقیقه ۸۵ کاپلو بالاخره تاکیناردی رو وارد زمین کرد! (زحمت کشید)

بوفون

زامبروتا     تورام     کاناوارو     زبینا

کامورانزی     امرسون     آپیا     ندود

دلپیرو     ابراهیموویچ

 اظهار نظر مربیان و دلپیرو:
کاپلو گفته ما بازی خوبی مقابل تیمی انجام دادیم که مشکلات زیادی برامون ایجاد کرد. توسکانیا موقعیتای بهتری در نیمه اول داشتن و ضرباتی هم قبل از سه گل به سمت دروازه ما شلیک کردن. "یوونتوس دارای شخصیت بالاییه و بعد از گل دوم هیچ ریسکی انجام نداد. من ناراحت نمی شم از اینکه تیم موقعیتای زیادی ایجاد نکرد." کاپلو ابراز اطمینان کرده که دلپیرو فقط نیاز داره خودشو پیدا کنه و امشب کاری رو انجام داد که چند وقتی بود نکرده بود!

دلپیرو: "گذشته از گلها که یکم با خوش شانسی همراه بود عملکرد من نشونه ای بود از آمادگی بدنیم. در بازی با بایرن بازی کردم چون احساس درد نمی کردم اما امروز آمادگی خوبی از خودم نشون دادم که البته این ۱۰۰ درصد آمادگیم نیست"

جی جی سیمونی مربی سیه نا که بعد از سوت پایان خیلی ناراحت به نظر می رسید گفت: "من نمی تونستم از بازیکنام بیشتر از این بخوام درحالیکه ما در نیمه اول تیم برتر بودیم و در نیمه دوم هم شانسای متعدد گلزنی رو از دست دادیم مخصوصا بعد از گل اول"

نکته جالب تو بازی دیشب گزارشگر بازی بود که اسمش عباسقلی یه همچی چیزیه فکر کنم. چندتا سوتی مشت تو بازی داد. یه جا هم گفت زبینا مثل زمانی که در رم بود داره خوب بازی میکنه! اما در مجموع خیلی از یووه تعریف کرد! اما گفتم زبینا باید از عملکردش تقدیر کرد. دو پاس گل نشون از آمادگیش می ده. یاد کامنتای رمیا اول فصل افتادم که همگی از رفتن زبینا ابراز خوشحالی کرده بودن!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد