موجی گفته اگه رم بخواد کاسانو رو بفروشه ما برای جذبش تلاش می کنیم اما در حال حاضر طرح خاصی برای خرید در ژانویه نداریم. کاپلو هم گفته ما قصدی برای برگشن به بازار در ژانویه نداریم مگر با مصدومیت جدی مواجه بشیم. لوئیجی سارتور مدافع رم گفته مشکل ما با کاسانو  ناشی از کمبود اتحاد در بین بازیکنان در رختکنه! اگه ببریم همه چیز خوبه و اگر نه برعکس. اون هنوز به قدرت فکری لازم برای تحمل سختیها نرسیده! ما باید مثل یه تیم عمل کنیم نه انفرادی و باید یاد بگیریم به هم احترام بذاریم.

مارسکا هم بهترین بازیکن هفته گذشته اعلام شد تا یووه ایا حسرت بخورن چرا این بازیکن و تو تابستون به اون راحتی از دست دادن. یووه هم با میانگین ۲.۷۷ امتیاز در هر بازی بهترین تیم اروپا از این نظر در حال حاضره. البته اگه زسکا صوفیه بلغارستان و با میانگین ۲.۸۲ با توجه به کیفیت لیگشون بی خیال بشیم. این بهترین نتیجه ایه که یه تیم تو سری آ تا حالا گرفته البته به طور مشترک با میلان ۵۴-۵۵ و اینتر ۶۶-۶۷ و ۸۸-۸۹ و تورینو ۷۶-۷۷. اگه اونا یکی دوتا برد دیگه داشته باشن دیگه تمومه. نکته جالب هم اینه که یووه ۲۰ گل زده که چهار مهاجمش هر کدوم چهار گل زدن!

کاپلو هم از اینکه نبود ترزگه نتونسته مشکلی برای گلزنی تیمش به وجود بیاره ابراز خوشحالی کرده. "ما یه گروه خوب داریم که همه تو اون دیر یا زود بازی خواهند کرد. ما چند تا هم بازیکن جوون جالب توجه داریم. ابراهیموویچ گل می زنه اما گلسازی هم می کنه من خوشحالم که او با ماست. ما باید این راه و ادامه بدیم ما هنوز در آغاز راهیم و الانم باید رو اروپا تمرکز کنیم (بازی با بایرن)"

ندود هم گفته ما برای سه امتیاز به مونیخ می ریم. ما تیم بزرگی هستیم که نبود بازیکنایی مثل امرسون زامبروتا و زبینا هم ما رو از پیروزی باز نداشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد