کاپلو گفته تیمش با پیروزی در بازی فرداشب امیدهای رم برا کسب اسکودتو رو نقش بر آب می کنه! "پیروزی ۱۳ امتیاز بین ما و رقیبمون اختلاف ایجاد می کنه که این مساوی با خروج اونا از کورس اسکودتو هست. من وقت ندارم به پیروزی ۴-۰ فصل قبل رم یا ژست توتی با چهار انگشتش فکر منم. من هرگز به یک جنگ فامیلی با گروهی که اصلا موفقیتای منو با تیمشون بعد از ترک این تیم به یاد نمیارن نیستم و تمام فکرم و برای پیروزی متمرکز کردم. حتی یک پیروزی ۱-۰ هم برای من خوشحال کنندست. من ممکنه فردا اولش یکم حس متفاوتی داشته باشم  ولی بعدش زوم می کنم رو یووه. ما در صدریم بخاطر اینکه یک گروه فشرده و کارآمد داریم و بازیکنایی داریم که می تونن هرجور ضمانتی به شما بدن. در مورد رم باید بگم که اونا در حال پیشرفتن و بازیکنایی دارن مثل توتی که ممکنه در تمام طول بازی آروم باشن اما در یک لحظه زهرشونو بریزن. در مرود کاسانو باید بگم که برای او خوشحالم که از اول بازی می کنه اما برای خودمون نه چون او بازیکن خطرناکیه."

 لیست ۲۱ نفره یووه هم مونترو لگروتالیه ترزگه کیمنتی و یولیانو رو به هر دلیلی در بر نداره. لیست بازیکنا شامل این نفراته: بوفون  فرارا  تاکیناردی  تودور  پسوتو  امرسون  ابراهیموویچ  دلپیرو  ندود  بریندلی  کامورانزی  آپیا  زامبروتا  بلازی  تورام  بونفوی  کاپو  اولیورا  زالایتا  زبینا  کامورانزی.

دلنری هم اعلام کرده فردا از سیستم ۳ مهاجمه برای تیمش استفاده میکنه و گفته توتی و مونتلا در کنار کاسانو فردا بازی رو آغاز میکنن. "هرچند که ابهاماتی در مورد حضور او در بازی بعد از اینکه من بهش گفتم یه نفره تمرین کنه به وجود اومد اما من یکشنبه شب اونو به تیم فرا خوندم. در مورد یووه باید بگم که اونا تیم قویی هستن و به طور کلی تیمایی که کاپلو مربیگری می کنه از دفاع تا حمله خوب ساخته شدن. یووه در همه بخشا خوبه و این دلیلیه که من از بازیکن خاصی هراس ندارم بلکه از کل تیم می ترسم. من هنوز شک دارم که از دلاس و دروسی در ترکیب تیم استفاده کنم چون هنوز به آمادگی کامل نرسیدن. میانه زمین کلید موفقیت در این بازیه و ما باید در اون منطقه جنگنده ظاهر بشیم. اونا امرسون و دارن که ما خوب میشناسیمش اما ما یه شانس داریم و اون اینه که تو میانه زمین فشرده کار کنیم. اونا هم نگرانن چون ما توتی و کاسانو و مونتلا رو داریم."

رسانه های ایتالیا گفتن که احتمالا در ژانویه لگروتالیه با پانوچی عوض میشن. پانوچی بعد از مشکل پیدا کردن با دلنری از ترکیب تیم کنار گذاشته شده و لگروتالیه هم که بعد از بازیهای ضعیف فصل قبل در ترکیب یووه جایی نداره. پانوچی بازیکن مورد علاقه کاپلو ست و گفته میشه اگه به یووه بیاد در مرکز دفاع یا در دفاع راست بازی خواهد کرد. اما لگروتالیه بعد از درخشش در کیوو و دعوت به تیم ملی ایتالیا امید داره دوباره تحت مربیگری دلنری که درخشش اونو سبب شد به شرایط مطلوب گذشته برگرده. این اولین بازیکنیه از یووه که به رم میره بعد از اینکه یووه دوتا بازیکن رم رو خرید می تونه باشه.

مانچینی گفته که تیمش باید لچه رو ببره در غیر اینصورت یووه در صدر جدول از دیدشون محو میشه! "اونا تا حالا استحقاق امتیازاتی رو که گرفتن داشتن اما ما باید امیدوار باشیم که سرعتشون کم بشه تا قبل از بازی آخرای نوامبر در مقابلشون بتونیم اختلافمون و باهاشون کم کنیم. هفته هشتم میتونه یه هفته خوب باشه اگه رم بتونه اونا رو متوقف کنه."

دو خبر از بازیکنای سابق یووه:
ادگار داویدز بازیکن سابق یووه که بعد از پیوستن به اینتر نتونسته جایگاه ثابتی در تیم برای خودش دست و پا کنه قصد داره به اسپانیا برگزده.  بارسلونا که با بحران مصدومیت دست به گریبانه بدش نمیاد بتونه اونو به طور قرضی در اختیار بگیره. رئال هم اونو برای تقویت میانه زمینش می خواد.

جیانلوکا ویالی ستاره سابق یووه هم اسمش در لیست متقاضیان جانشینی املیانو موندولیکو مربی اخراج شده فیورنتینا به چشم می خوره. روبرتو دونادونی و آلبرتو مالزانی هم اعلام آمادگی کردن که مربیگری این تیم رو بر عهده بگیرن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد