متاسفانه دیشب نتونستم آپدیت کنم چون این ساعت بلاگ اسکای همچنان با ساعت قدیم کار می کنه (بهانه رو حال کردین!). بگذریم. آنجلوتی هم بالاخره کلید موفقیت و پیدا کرد! او گفته ما باید دوئل با صدر نشین و فراموش کنیم. (ایول تازه داره می فهمه چی به چیه)

یووه هم که امروز دفاعای چپ و راستشو نداره یعنی زامبروتا و زبینا. احتمال داره بجای اونا بریندلی و پسوتو یا لگروتالیه بازی کنن. تورام هم احتمالا به پست قبلیش یعنی دفاع راست می ره. اما این تمام مشکلات کاپلو نیست چون همونطور که می دونید امرسون تو بازی قبل کارت قرمز گرفت و بلازی هم که معلوم نیست از آخر آماده هست یا نیست ولی با توجه به اینکه بازی قبل حتی رو نیمکت هم حضور نداشت احتمال داره این بازی هم نباشه. ندود هم که قراره صدمین بازیشو با پیراهن یووه انجام بده امیدوارم تو این بازی موفق باشه. ندود تا بحال ۱۳۸ بازی برای لاتزیو و ۹۹ بازی برای یووه انجام داده.

ماریو برتا مربی کیوو هم که اولین بازیشو مقابل یووه انجام میده یا بهتر بگم مربیگری میکنه گفته که بازی مقابل بیانکونری ها یه فرصت بزرگ برای هر تیمیه و ما قصد داریم کیفیت کارمونو در این بازی بزرگ نشون بدیم. کیوو هم با چندتا مصدومیت دست به گریبانه از جمله لوسیانو، ‌سزار، سرجیو مارکون و ایوان دی فرانچسکی که اصلا به تورین سفر نکردن و فدریکو کاساتو که مشکل زانوش هنوز حل نشده. برتا در ادامه گفته قدرت واقعی یووه در اینه که هیچ تیمی رو دست کم نمی گیره و همیشه با قدرت بازی میکنه. البته آمار بازیای ما با یووه (چهار باخت در چهار دیدار) خیلی اطمینان بخش نیست. فرانچسکینی هم گفته تنها چیزی که می تونیم باهاش اعتماد بنفسمون و بالا ببریم اینه که اونا دیر یا زود از روند موفقیتاشون تموم میشه. افراد کمی هستن که فکر میکنن ما به این روند پایان میدیم بنابراین این بستگی به ما داره که اونا رو سورپرایز (معادل فارسیش چیه؟ غافلگیر؟) کنیم.

۱- بوفون ۱۶- کامورانزی
۲- فرارا ۱۸- آپیا
۳- تاکیناردی ۲۰- بلازی
۴- مونترو ۲۱- تورام
۵- تودور ۲۲- بونفوی
۷- پسوتو ۲۳- کاپو
۹- ابراهیموویچ ۲۴- اولیورا
۱۰- دلپیرو ۲۵- زالایتا
۱۱- ندود ۲۸- کاناوارو
۱۵- بریندلی

اینا لیست بازیکنای یووه برای بازی امروز عصره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد