زمزمه های حضور پانوچی در یووه داره هر روز به گوش می رسه. پانوچی و کاپلو مثل سیریش به هم چسبیدن و هر جا که کاپلو میره پانوچی رو هم می بره. میلان رئال رم و حالا هم که اسم یووه به میون اومده. البته نمی شه عملکرد پانوچی در رم و به طور کامل ملاک قرار داد درست مثل زبینا که تو رم افتضاح بود ولی تو یووه تا حالا خوب کار کرده. اما چیزی که مشخصه بازیکن بدرد بخور یووه نیست.

اما کاسانو هم که گفته میشه احتمال اومدنش به یووه وجود داره بحث داغ هفته گذشته بوده و هر روز یه چیز در موردش به گوش میرسه. چند روز قبل سنسی می خواست اونو بفروشه اما همونطور که دیروز نوشتم زنش مخالفت کرد و حالا امروز سنسی گفته تا وقتی من رئیسم به هیچ وجه کاسانو رو نمی فروشم! (ای زن ذلیل) سنسی گفته ما الان مشغول بحث با کاسانو در مورد تمدید قراردادش هستیم و تمام گزارشات روزنامه ها دروغه.

کاپلو گفته زندگی در تورین خیلی راحتتر از رمه. کاپلو این حرفا رو در آستانه بازی حساس یووه با رم اعلام کرده و گفته: "در رم فشار خیلی زیادی رو آدم وجود داره اما وضعیت در اینجا کاملا متفاوته. یه محیط خاصی در اینجا وجود داره که تو کل جهان فوتبال منحصر به فرده. استرس کار کردن و خیلی سخت می کنه حتی اگه من تونسته باشم ۵ فصل پیاپی در این تیم مربی گری کنم که البته زمان خیلی زیادی بوده. کار در اینجا راحتتره. روابطم با رسانه ها هم خیلی بهتره و تفاهم زیادی با اونا دارم." کاپلو در باره توتی و به طور کلی بازیکنایی که از رفتن او به یووه انتقاد کرده بودن گفته: "من تا بحال با هیچکی مشکلی نداشته ام. من از رئیس و بازیکنای باشگاه تشکر می کنم ولی یه مربی نمی تونه تا ابد در یک باشگاه بمونه. این اتفاق فقط در انگلیس می تونه بیفته. کاپلو در پایان گفته این مسابقه باید مثل هر مسابقه دیگه ای برای زبینا و امرسون برگزار بشه."

در آستانه این بازی حساس کاناوارو هم اعلام کرده که امیدواره کاسانو بازی نکنه البته به شوخی. او گفته ما تا حالا فقط ۲ گل خوردیم و در حال حاضر قدرتمندترین تیم لیگ هستیم. ممکنه ما به اندازه میلان و اینتر تماشایی بازی نکنیم اما از اون قویتریم.

دادستان پرونده دوپینگ تقاضای حکم زندان برای دوتا از دست اندکارای یووه کرده. رئیس اجرایی آنتونیو گیرادو و پزشک ریکاردو آگریکولا الان در دادگاه حضور دارن به جرم تجویز داروهای غیر مجاز برای بازیکنان یووه در سالهای بین ۱۹۹۴ و ۱۹۹۸ پاسخ میدن. اونا این جرم و رد کردن اما مدعی العموم!  تقاضای مجازات براشون کرده. احتمال داره ۲۵ ماه برای گیرادو و ۳۸ ماه برای آگریکولا ببرن. گوارینیلو دادستان پرونده تحقیقات شو از تابستان ۱۹۹۸ بعد از اظهارات زدنیک زمن مربی وقت رم در خصوص وجود مشکل داروئی در باشگاه یووه آغاز کرد. محاکمه در ۴ سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۲ آغاز شد و بعضی از بازیکنای کنونی و سابق یووه برای ادای توضیحات به دادگاه احضار شدن که البته همگی اصرار دارن که ماده ممنوعه ای مصرف نکردن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد