سلام من الان دارم از کافی نت آپدیت می کنم. تازه می فهمم بعضیا که تو کافی نت آپدیت می کنن چی میکشن! برا همین آپدیت امروز یکم کوتاه تر از دیروز خواهد بود. اما دیشب دیدار حساس میلان و اینتر در سنسیرو برگزار شد و بازی در پایان ۰-۰ به نفع یووه تموم شد! این مطلب و سیلویو برلوسکنی و کاکا اعلام کردن. با این تساوی اختلاف امتیاز میلان و اینتر با یووه به ترتیب به ۵ و ۸ امتیاز افزایش پیدا کرد. نمی خوام وارد جزئیات این بازی بشم اما نکته جالب تو این بازی این بود که ۴ بازیکن اینتر به خاطر خطا روی کاکا کارت زرد گرفتن. کاکا گفته: من فکر می کنم یووه برنده حقیقی بازی امشب بود. اونا ۵ امتیاز جلوین اگر چه زمان زیادی تا پایان فصل باقی مونده. حالا ما باید شروع به بردن کنیم و امیدوار باشیم اونا شروع به از دست دادن امتیازات کنن تا ما بتونیم جبران کنیم. مالدینی هم شروع یووه رو تاثیر گزار (impressive) دونسته ولی تاکید کرده که هنوز هیچی مشخص نیست. او گفت: یووه فصل و خیلی خوب شروع کرده ولی هنوز راه زیادی تا پایان فصل مونده. من نمی دونم ما چرا باید در این مقطع زمانی نگران امتیاز گرفتن اونا باشیم! (مشخصه)

موجی رسما اعلام کرده که باشگاه به کاسانو علاقه منده. موجی: کاسانو؟ ما بازیکنای خوب و دنبال میکنیم. آنتونیو (هنوز نیومده صمیمی شده) مورد علاقه ماست حتی اگر ما در پست او بازیکنای زیادی داشته باشیم. بعد از اظهارات جدید باشگاهش ما چطور می تونیم بهش علاقه مند نباشیم! او یکم شورشیه (نا آروم بهتره) ولی در عین حال یه قهرمانه!
سنسی خودش داره شعله اختلاف بین کاسانو و باشگاه رو بیشتر می کنه. او هفته قبل گفت حتی مطمئن نیست تا پایان قرارداد کاسانو در سال ۲۰۰۶ اونو نگه داره یا نه. اما نکته جالب اینه که ماریا سنسی همسر فرانکو گفته که دست یووه هیچ وقت به ستاره ۲۲ ساله تیمش نخواهد رسید. او گفت: تا وقتی که شوهر من اینجایه اون هیچ وقت با یووه قرارداد امضا نمی کنه. (سنسی هم زن ذلیله!) میلان اینتر چلسی و البته نخود هر آش رئال هم به او علاقه مندن.

جیلاردینو دیشب هم گل زد. اما ظاهرا داره بحث میلان جدی میشه. یعنی میشه من در کنار شوچنکو بازی کنم؟! سه ماه پیش می خواستم به یووه یا رم بپیوندم. اینا رو جیلاردینو گفته. اما حالا تمام تلاشم و برای پارما انجام می دم. این کاملا طبیعیه که یه بازیکن چیزای خوبی برا خودش بخواد اما من اطمینان می دم که من با هیچ باشگاهی تماس نگرفتم.

امروز بخش سوتی تعطیله!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد