امروز متاسفانه نمی تونم آپدیت کنم. امروز اولین سالگرد پدربزرگمه و باید به کارا برسم. انشاالله فردا جبران می کنم. اما یووه دیشب در یک بازی نه چندان خوب با یه نتیجه خوب کیوو رو شکست داد تا همچنان اون ۵ امتیاز برتری رو حفظ کنه.

اما دیروز یه اتفاق دیگه هم افتاد. والنتینو روسی (شوماخر موتور سوارا!) باز هم قهرمان شد تا پیشتازی مطلق ایتالیاییا رو تو رشته موتور سواری نشون بده. تو ۱۲۵ سی سی هم یه ایتالیاییه دیگه با موتور آپریلیا (یه موتور ایتالیایی) قهرمان شد. روسی در اولین فصلی که با موتور یاماها شرکت کرده بود تونست باز هم قهرمان بشه. او در فصلای قبل با موتور هوندا ۵ قهرمانی بدست آورده بود.
البته با ورود دوکاتی از فصل قبل به این کلاس احتمالا دوکاتی تو فصلای آینده می تونه قهرمان بشه و به برتری موتورای ژاپنی در این کلاس پایان بده اما این فصل سوم شد. دوکاتی رو شاید بشناسین شایدم نه اما حتما دیدینش! الان میگم کجا. یه موتور ایتالیایی که تو مسابقات سوپر بایک (موتورایی که تا ۱۰۰۰ سی سی می تونن حجم داشته باشن) پشت سر هم قهرمان می شه. از فصل قبل هم به مسابقات موتو جی پی وارد شد و تو این فصل هم تونست بعد از هوندا و یاماها سوم بشه. اونایی که به فیلم علاقه دارن حتما موتور دوکاتی ۹۹۹ (حدس می زنم این مدل باشه) رو تو Matrix II - Matrix Reloaded دیدن. تو اون صحنه تعقیب و گریز در بزرگراه که ترینیتی (کری آن موس) سوارش میشه.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد