سلام. یه چند روزی نبودم. اصلا حالم خوش نبود. الانم اصلا حالم خوش نیست. دارم به زور می نویسم. یه مشکلی برام پیش اومده بود. امیدوارم به زودی حل بشه.

این مرتیکه زمن باز هم گیر داره به دلپیرو. این بابا مسبب اصلی اتهام دوپینگ به بازیکنای یووه بود بعد از اینکه گفت از افزایش ناگهانی قدرت عضلانی بازیکنان یووه مثل دلپیرو و ویالی شگفت زده شده. اما تازگی باز هم صحبتهایی در مورد یووه و دلپیرو داشته. "من شخصا مشکلی با دلپیرو ندارم و فکر می کنم او و دیگر بازیکنان یووه بیشتر قربانی هستن تا مجرم. فوتبال از سال ۹۸ تا بحال عوض شده اما مسئله دوپینگ نه. در مورد بازی هم باید بگم که این بازی بین من و یووه نیست بلکه بین لچه و یووست. من در این بازی از الکس کونان که در فصل گذشته ۲ گل به یووه زد استفاده خواهم کرد شاید اونا بترسن [!] من امیدوار بودم که در یک زمین خوب با یووه بازی کنیم اما متاسفانه آب و هوا مهربان نبود با ما."

خبرای خوبی از بولونیا به گوش می رسه. گفته میشه بولونیا هم پانوچی رو می خواد! به نظر میرسه پانوچی در صورت رفتن به بولونیا بتونه ثابت بازی کنه چیزی که ریشه اختلاف پانوچی با دلنریه.

خوب فعلا همینقدر بسه. امیدوارم باز هم بتونم ادامه بدم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد