یووه در یک بازی خوب و خیس انتقام بازی فصل قبل و از رم گرفت. دلپیرو باز هم خوب نشون داد و برای سومین بار در کمتر از ۵ روز موفق به گلزنی شد. بازی در حضور تنها نزدیک به ۳۰۰۰۰ هوادار برگزار شد. یووه بازی رو تهاجمی آغاز کرد ابراهیموویچ با همکاری آپیا دو سه تا موقعیت رو از دست داد! رم هم با ضربات کاسانو و مونتلا روی دروازه یووه ظاهر شد اما بوفون کار سختی برای دفع ضرباتشون نداشت. در دقیقه ۱۲ ندود از سمت چپ سانتر کرد اما ضربه سرضرب ابراهیموویچ که در یک موقعیت عالی زده شد راهی به دروازه کارلو زوتی پیدا نکرد. اولین موقعیت جدی یووه در دقیقه ۲۳ به وجود اومد. زامبروتا که مثل همیشه عالی بود یه پاس خوب برای کامورانزی ساخته و پرداخته کرد (به قول شفیع!) اونم یه ضربه نه چندان خوب زد که توپش با فاصله دو سه متری از بالای دروازه به بیرون رفت. اما کمتر از یک دقیقه بعد کامورانزی دوباره یک فرصت دیگه بدست آورد. ضربش به آکویلانی برخورد کرد اما در برگشت یه ضربه سر به صورت آکروباتیک زد که فقط یه کرنر نصیب یووه شد. اما چند دقیقه بعد کامورانزی جبران کرد. در دقیقه ۳۱ باز هم ابراهیموویچ در نقش سازنده گل ظاهر شد. ابراهیموویچ یه پاس دریافت کرد اما پشت به دروازه برا همینم پاس داد به کامورانزی اونم یه پاس رو به عقب انداخت برا دلپیرو که دلپیرو هم معطل نکرد با یه ضربه دقیق و محکم توپ و به سمت راست کارلو زوتی فرستاد و گل!

اما بازم همون بحث لحظات بعد از گل اومد سراغ یووه. چند دقیقه بعد یه ضربه آزاد به نفع رم در فاصله ۳۵ متری دروازه ایجاد شد. در یک هوای معمولی گل زدن از این فاصله خیلی بعیده اما در اون هوای بارونی هر چیزی ممکن بود. بهر حال ضربه توتی زده شد و درست مقابل بوفون به زمین خورد اما بوفون به راحتی اون و گرفت. در دقیقه ۴۰ یکبار دیگه تور دروازه رم لرزید. ابراهیموویچ روی سانتر امرسون یه ضربه سر بر فراز دستان زوتی زد و توپ هم گل شد اما اول فکر کردیم خطا شده که در صحنه آهسته خطایی به نظر نیومد تا اینکه با صحنه آهسته بعدی معلوم شد که آفساید بوده. تو همون چند دقیقه باقی مونده تا آخر نیمه ابراهیموویچ روی پاس ندود می تونست خطرناک ظاهر بشه که نتونست توپ و کنترل کنه و موقعیت از دست رفت. اما بوفون در آخرین لحظات باز هم عالی ظاهر شد و توپ مونتلا که روی پاس توتی زده شده بود و دفع کرد. نیمه اول با همون یک گل تموم شد. در نیمه دوم دلنری مانسینی رو به زمین آورد. سیستم تیمشم از ۱-۲-۴-۳ به ۲-۱-۳-۴ تغییر داد. نیمه دوم با خشونت زیادی آغاز شد چند تکل خطرناک از تورام و فراری و کوفره چندبار کارت زرد و از جیب کولینا درآورد. در دقیه ۶۲ یه ضربه آزاد نصیب یووه شد در منطقه ای مناسب. دلپیرو ضربه رو زد اما زوتی با جاگیری خوبش تونست توپ و در اختیار بگیره.  بازی با آهنگ کندی پیش میرفت تا اینکه زبینا در یک حرکت دچار کشیدگی عضله از ناحیه پای چپش شد و کاپلو رو مجبور کرد اولین تعویض و انجام بده. پسوتو بجای زبینا وارد زمین شد. در همون دقایق دلپیرو هم جاش و به زالایتا داد. تنها ۱۲۰ ثانیه طول کشید تا زالایتا بعد از ورودش به زمین گل بزنه! فراری تو دفع توپ اشتباه کرد و زالایتا هم کمال سواستفاده! رو کرد و توپ و باز هم به سمت راست دروازه بان که بیرون اومده بود زد و گل!

درد دقیقه ۷۸ ندود یه فرصت دیگه روی دروازه زوتی ایجاد کرد که توپش با عکس العمل دروازه بان دفع شد. چند دقیقه بعد توتی روی یک ضربه آزاد فرصت دیگه ای داشت که اونم بجایی نرسید. در دقیه ۸۵ مونتلا فرصت خوبی داشت. از معدود فرصتای رم بود که مونتلا در یه فرصت نسبتا مناسب توپ و به بالای دروازه فرستاد. در وقتای تلف شده بهترین فرصت رم به دست اومد. روی یک ضربه آزاد مدافعان یووه نتونستن توپ و دفع کنن و طی یک کش و قوس توپ به دلاس رسید و اونم توپ و زد ولی بوفون منتظر یک گیلاس بود تا اونو رو کیکی که تو بازی پخته بود بذاره اونم با یک عکس العمل عالی این گیلاس و بدست آورد و گذاشت رو کیک!

اما نکته سیاه بازی اخراج امرسون بود. روی خطایی که روی کاسانو کرد کارت زرد دوم رو گرفت که البته به نظر یکم سخت گیرانه بود. به این ترتیب او بازی یکشنبه شب با کیوو رو از دست داد. اما اینم یه توفیق اجباری برا یووست که باعث میشه امرسون تا چهارشنبه و بازی با بایرن استراحت کنه. اما گفتم کیوو بد نیست این نکته رو هم بگم که تا آغاز این هفته سه تیم بدون شکست وجود داشتن، یووه اینتر و کیوو که کیوو در مقابل میهمانش یعنی سامپدوریا ۲-۰ بخت تا تنها دو تیم بدون شکست باقی مونده باشه.

کاپلو بعد از بازی گفت: من یک یووه و رم خوب در بازی امشب دیدم. نیازی نیست در مورد کیفیت بازی صحبت کنم چون هر دو تیم بازیکنای بزرگی دارن. ما امروز با تیمی بازی کردیم که از همون دقیقه اول ما رو به کار کردن واداشت. من مطمئنم جیالوروسی در ادامه فصل خوب کار خواهند کرد. ما در نیمه اول فقط یک موقعیت ایجاد کردیم و اونم گل شد.
کاپلو در مورد بوفون و دلپیرو گفت: بوفون بهترین دروازه بان جهانه. او چندتا توپگیری خیلی مهم داشت. دلپیرو داره به دوران اوجش بر می گرده و زالایتا هم داره به بلوغ بازیگریش نزدیک میشه. او الان از اعتماد بنفس بیشتری برخورداره و این فقط می تونه خوب باشه برای ما.

بوفون

زامبروتا     کاناوارو     تورام     زبینا (پسوتو ۶۶)

ندود     آپیا     امرسون     کامورانزی

دلپیرو (زالایتا ۷۲)     ابراهیموویچ (کاپو ۸۸)


این اولین آپدیت جمعه بود به مناسبت تلافی آپدیتی که دیشب نصفه نیمه بود و بردی که خیلی چسبید.












نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد