بعد از استراحت در بازی با آتالانتا قراره دل پیرو از ابتدا در ترکیب یووه در مقابل سامپدوریا قرار بگیره. بلازی هم به ترکیب اصلی تیم بر می گرده. کاپلو گفته من هروقت تشخیص بدم همه چیز داره خوب پیش میره اون وقت در مورد استراحت دادن به بازیکنای اصلی تصمیم می گیرم. کاپلو از بازیکنایی که الان در ترکیب نیستن عذرخواهی کرده و گفته هنوز ابتدای فصله و زمان زیادی تا انتهای فصل فرصت داریم. کاپلو به بازیکناش در مورد بازی امشب اخطار کرده که اصلا به وضعیت جدول توجه نکنن و بدونن که دوریا تیم قدرتمندیه و به شدت برای کسب امتیاز گرسنست. اونا برای نشون دادن تواناییاشون حتما تصمیم دارن بازی خوبی مقابل تیمی مثل یوونتوس انجام بدن ضمن اینکه مربی اونا والتر نوولینو  همبازی سابق منه.

زلاتان هم بار دیگه عنوان کرده که در تورین احساس در خانه بودن میکنه و هدفش هم قهرمانیه. اون گفته من توقع ندارم از همین ابتدا تو ترکیب ابتدایی قرار بگیرم بلکه دارم یواش یواش با ترزگه هماهنگ میشم. همچنین با دل پیرو هم مشکلی ندارم. 

مسوولان اینتر در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپرت از فروش کاناوارو به یوونتوس ابراز پشیمونی کردن. اونا فکر میکردن که دارن یه بازیکنی رو که بعد از تحمل آسیب دیدگی های فراوان از دوران اوجش فاصله گرفته و احتمال کمی برای بازیابی کامل توانایش وجود داره، می فروشن اما کاناوارو با انجام سه بازی در هشت روز و نمایشی دلپذیر نشون داده که اونا در اشتباه بودن.

اما بپردازیم به بازی امشب. بازی بین دو تیم با وضعیت کاملا متضاد برگزار میشه. یووه که روند ۱۰۰ درصد موفقیت خودش و حفظ کرده و سامپدوریا که از دو بازیه گذشتش دو باخت داره. آخرین بازی دو تیم با نتیجه ۲-۱ به سود یووه تموم شده که کامورانزی و کونته دو گل یووه رو در اون بازی زدن که البته هیچ کدوم تو ترکیب امشب یووه جا ندارن. سامپدوریا دو باخت داده که اصلا مستحق اون نبوده ضمن اینکه در دو بازی سه اخراجی داشته! همینطور دو بازیکن مصدوم هم داشته (دیانا و دونی) یعنی در یک کلام ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار بودند تا سامپدوریا ببازه. البته آنتونیولی بعد از یک بازی محرومیت دوباره می تونه بازی کنه. به نظر میرسه ترکیب احتمالی یووه در بازی امشب به این شرح باشه:

بوفون

زامبروتا    کاناوارو    تورام    زبینا

ندود    امرسون    بلازی    کامورانزی

دل پیرو    ترزگه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد