ترزگه و زبینا بعد از به ثمر رسیدن گل سوم یووه

نمی دونم از کجا شروع کنم. یک شب خوب دیگه برای یوونتوس. یک برد ۳-۰ دیگه که سومین برد پیاپی یووه تو سری آ و چهارمیش در کل بود. ترکیب بازی همون ترکیبی بود که قبل از بازی اعلام شده بود. نکته جالب در این بازی این بود که سه گل رو سه مهاجم یووه زدن. دل پیرو در دقیقه ۱۸ روی یک پنالتی مشکوک اولین گل یووه در این بازی و اولین گل خودش در فصل جدید و زد. قبل از زدن پنالتی با توجه به اعتراض بازیکنان سامپدوریا بازی دو سه دقیقه لنگ در هوا بود. بعد از این گل بازی با همین نتیجه در نیمه اول تموم شد. در شروع نیمه دوم یووه دوباره ابتکار عمل رو در دست گرفت. در دقیقه ۶۳ کاپلو ابراهیموویچ و بجای دل پیرو که یک گل زده بود به زمین فرستاد. شش هفت دقیقه فقط طول کشید تا ابراهیموویچ دومین گل فصل خودشو بزنه. در دقیه ۶۹ کامورانزی که جدیدا خوب پاس گل میده یکی دیگه از اون پاس گلا داد و ابراهیموویچ هم با یک ضربه محکم گل دوم یووه رو بثمر رسوند. تا قبل از گل سوم یووه که توسط ترزگه بثمر رسید مهمترین اتفاق تعویض ندود با اولیورا در دقیقه ۸۴ بود. اولیورا با توجه به اینکه کاپلو خوب بهش میدون میده میره تا یک بازیکن مطمئن برای یووه بشه. اما نکته جالب در این بازی در دقیقه ۸۹ اتفاق افتاد. کاناوارو در یک برخورد مشکوک با پاگانو بازیکن حریف داشت که داور بلافاصله نقطه پنالتی رو نشون داد اما بعد از مشورت با کمک داور پشیمون شد که چرا اینقدر زود تصمیم گرفته و نقطه کرنر رو نشون داد. ۵ دقیقه بعد هم بازی تموم شد. خوشبحتانه یووه با اقتدار برد تا دیگه جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمونه. اما نکته جالب دیشب عدم پخش بازی از تلوزیون آشغال ما بود. بازیای انگلیس و هر موقع که باشه پخش می کنه. نصف شب سر ظهر قبل از طلوع آفتاب ... اما به بازیای ایتالیا بی اعتنایی و بی احترامی میکنن. تو اخبار برنامه همه لیگا رو از آلمان و هلند و اسپانیا و انگلیس و پرتغال! میگه اما حتی دیشب به بازیای ایتالیا اشاره هم نکرد. واقعا استحقاق شون همون برنامه های آبگوشتی و bullshit ه. دیشب تماس گرفتم شانس آوردن که گوشی رو برنداشتن والا با توجه به اینکه اعصابم خورد بود فحش بالا و پایین شون و میدادم. الانم تا ظهر قصد دارم دوباره یه حالی بهشون بدم. خیلی جالبه مثلا باشگاههای ایتالیا رو پخش مستقیم می کنن اما ما هنوز یه بازی از تیم صدر نشین ندیدیم (البته تو تلوزیون ایران اگه بشه اسمشو گذاشت تلوزیون) اما بازیای رئال و بارسلون که قرار نیست پخش بشه و همه دیدن. (صلوات بفرست!)
بگذریم تعداد کارتایی رو که یووه گرفت سه تا بود.
کارت زرد: تورام (۱۳ - یووه)، کامورانزی (۳۰ - یووه)، ندود (۷۱ - یووه)

یووه در حال حاضر با ۸ گل زده و نه امتیاز در صدر جدول قرار داره و لاتزیو و مسینا هر دو با ۷ امتیاز در رده دوم و سوم هستن. به نظر میرسه باید عنوان کیووی جدید رو به تیم مسینا داد. دوتا برد خوب مقابل رم و میلان واقعا باور نکردنیه. اما گفتم میلان به نظر می رسه میلان هم مشکلاتی تو خط دفاعش داره چون دوتا گل بد خورد دیشب. به هر حال اگه می خواد با یووه رقابت کنه اول باید مشکلاتش رو حل کنه. اما نمی دونم بازی رم و دیشب دیدین یا نه اما پیشنهاد می کنم تو اخبار حتما صحنه پنالتی توتی رو ببینید. انگار توتی از قبل با دروازه بان حریف هماهنگ کرده بود. خیلی با حال بود توتی باز اومد از اون ضربات نرم که جدیدا مد شده بزنه اما دروازه بان که به نظر می رسید از قبل فکر توتی رو خونده حتی یک سانتیمتر هم از وسط دروازه تکون نخورد. می شه تصور کرد که چه اتفاقی افتاد. با کمال خونسردی توپ و گرفت بعد هم یه جیزک به توتی داد! خیلی خجالت کشید توتی. اینتر هم بالاخره برد تا دوست خوبم فابیو هم خوشحال بشه. اما رم باز هم بد نتیجه گرفت و نتونست تیمی رو که مربیگریش و مربی سابق خودشون یعنی زمن ملعون (جریان اتهام دوپینگ به یووه) برعهده داشت ببره و ۲-۲ مساوی کرد تا فصل و با یک برد یک مساوی و یک شکست آغاز کنه. لاتزیو هم کم کم داره خطرناک نشون میده. با برد ۲-۰ دیشب مقابل برشا به رده دوم اومد. برشا هم رفت ته جدول.
نتایج:

سامپدوریا

۰ - ۳

یوونتوس

آتالانتا

۲ - ۳

اینتر

میلان

۱ - ۲

مسینا

برشا

۰ - ۲

لاتزیو

رم

۲ - ۲

لچه

کالیاری

۲ - ۰

سینا

کیوو

۰ - ۰

اودینزه

پالرمو

۰ - ۰

فیورنتینا

پارما

۱ - ۲

بولونیا

رجینا

۲ - ۱

لیوورنو

لاتزیو نسبت به خدمت گرفتن لگروتالیه ابراز علاقه کرده که این انتقال در صورت انجام شدن قرضی خواهد بود. ضمن اینکه یووه باید حال لاتزیو رو بگیره و تلافی جریان سزار و دربیاره.

گل دیشب دل پیرو اولین گل خارج از خونش بعد از ژانویه ۲۰۰۳ به حساب میاد یعنی حدود دو سال بود که گل خارج از خونه نزده بود!

کاپلو بعد از بازی گفت: من به هیچ وجه این و کار ساده ای نمی بینم که بیای اینجا و ۳-۰ ببری. من از عملکرد تیم کاملا راضی هستم. من موافق نیستم که از الان از عبارت فرار یوونتوس در صدر جدول استفاده بشه اما معتقدم دو پیروزی خارج از خونه اعتماد بنفس زیادی به ما داده. ما معتقدیم که می تونیم لیگ و فتح کنیم و برای اون هم نقشه هایی در سر داریم.

اما نولینو حرف جالبی زده. گفته من معقدم یووه در هر حال برنده بازی می شد و نیازی به هدیه نداشت. (اشاره به علکرد داور در مورد پنالتی یووه)

بوفون گفته که معتقده کاسانو علیرغم شروع بدش در امسال به فرم ایده آلش بر خواهدگشت. درسته اون جوونه و بعضا کارای احمقانه ای می کنه! اما اون خودش و تو زمین ثابت می کنه.

دیروز مطلبی نوشتم در مورد پشیمونی اینتر از فروش کاناوارو به یووه. مارکو برانکا مدیر فنی اینتر دلایل این کار و شرح داده: این اقدامی بود که بعد از برسی انتخابها و شرایط مختلف انجام شد. در شرایط بد اقتصادی حتی بزرگترین باشگاهها هم باید یه نگاهشون به جیبشون (تعبیر مال منه) باشه. ما در این چندسال اخیر در هر تابستان حداقل یک بازیکن با دست مزد بالا رو فدا کردیم. اما در مورد کاناوارو یک دلیل دیگش خرید نیکولاس بوردیسو از بوکا جونیورز بود. در حقیقت یووه پولی بابت انتقال کاناوارو علاوه بر انتقال معکوس کارینی به اینتر نداد. این بازیکن ملی پوش بعد از توافق برای کاهش دست مزد از ۳.۲ میلیون پوند با ۲.۱ میلیون پوند به یووه پیوست و این چیزیه که می تونه اینتر و از فروش او پشیمون کنه. کاناوارو دوران خوبی رو تو اینتر نداشت اما در یووه به نظر میرسه که به این هدف برسه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد