امروز خبرا بیشتر حول آسیب دیدگی بازیکنان یووه می چرخه. ندود و ترزگه بازیکنانی هستن که مصدومیت هایی دارن اما خوشبختانه مصدومیتاشون جدی نیست. ترزگه که تو بازی پریشب یووه تا اومد تو زمین از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد. البته یک مصدومیت کهنه در این ناحیه داشت که فصل قبل یکی دو بار باعث بروز مشکلاتی براش شده بود اما خوشبختانه به نظر می رسه در این فصل برطرف یا حداقل بهتر شده. ندود هم که هنوز بعد از اون مصدومیتی که در معیت تیم ملی چک نصیبش شد نتونسته سلامتی کامل خودشو بدست بیاره و هر از چند گاهی با مشکلاتی مواجه میشه. نمونش هم در بازی پریشب براش پیش اومد که البته بیشتر تقصیر حرکت وحشیانه کورینی بود تا آسیب دیدگی قدیمی ندود. اما به نظر می رسه که بتونن در مقابل مکابی بازی کنن. اما به نظر من بازیکنای یووه خیلی خسته هستن و نیاز به ریکاوری (الان بین کارشناسا مده!) دارن. این فصل یکی از سنگین ترین فصلای سال های اخیر برای یووه خواهد بود. سه جام مختلف به همراه چهار بازی اضافه در سری آ دو بازی مقدماتی لیگ قهرمانان. درسته که به نظر شش بازی اضافه چیزی نمیاد اما تو این برنامه فشرده که تیم باید حدود ۶۰ تا بازی بکنه شش تا هم عدد زیادیه.  اما نکته جالب در مورد سری آ در این فصل اینه که تیما خیلی نزدیک به هم نشون دادن. الان همه تیما امتیاز گرفتن و تیمایی که از سری ب اومدن هم خوب کار کردن. امیدوارم یک فصل نزدیک و پر هیجان پیش رو داشته باشیم که حتما این طور خواهد بود. یووه الان تو همه چی از همه برتره غیر از گل زده که لچه با ۱۱ گل دوتا بیشتر از یووه زده. لچه واقعا فوق العاده کار کرده و تا الان در رده دومه.

زبینا که تا حالا برا یووه خوب بازی کرده در مصاجبه با روزنامه اکیپ چاپ فرانسه به عدم دعوتش به تیم ملی اعتراض کرده و گفته من دارم در یک باشگاه بزرگ بازی میکنم که خوب هم نتیجه می گیره اما با این حال به تیم ملی دعوت نمی شم که این یکم نگران کنندست. به نظر من، من دارم بهای علاقه دومنش به بازیکنایی که در لیگ فرانسه بازی میکنن می پردازم. البته او حق داره که انتخاب کنه اما نمی تونه چشمشو روی من که در ترکیب یووه ثابت بازی میکنم ببنده.

ندود هم بعد از اینکه ۵ بخیه خورد اعلام کرد که می تونه بازی کنه! این بازیکن جنگنده بمب افکن! یووه که در بازی با آژاکس در مقابله با دفاع (پدافند) آژاکس دچار کبودی و ضرب خوردگی در ناحیه زانو و ران شده بود احتمالا با توجه به تعصبش به بازی با مکابی می رسه که البته اگه کاپلو بازی رو آسون تشخیص بده ممکنه به او چند تا دیگه از بازیکنا که از اول فصل مدام دارن بازی می کنن استراحت بده تا برای بازی با اودینزه مشکلی نداشته باشه.

راستی مسابقه فرمول یک چین هم دیروز برگزار شد که باریچلو دومین قهرمانی پیاپی فصلشو بدست آورد. باتن و رایکونن هم دوم و سوم شدن. نکته جالب هم دوازدهم شدن شوماخر بود! انشاالله خبر تکمیلی بعدا.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد