کاپلو گفته هیچ تیم رو دست کم نمی گیره. این اشتباه بزرگیه که فکر کنیم ما می تونیم با چند تا گل زود هنگام تو همون نیمه اول کارو یکسره کنیم. من تحت تاثیر عملکرد مهاجمشون یعنی اشمائیل آددو قرار گرفتم. مساوی برابر پالرمو هیچ تاثیری روی روحیه و اعتماد بنفس ما نداشته. من دلم می خواد از سیستم سه مهاجمه استفاده کنم با توجه به حضور دل پیرو ابراهیموویچ و ترزگه این ممکنه اما احتیاج به زمان داره. در این بازی ابراهیموویچ و ترزگه که در ۱۵۹ دقیقه ای که با هم بازی کردن، ۵ گل زدن از ابتدا به بازی می رن. کلینگر مربی مکابی هم که گفته ما مقابل بایرن خوب بازی کردیم و ضمنا برای ماه عسل هم به مسابقات نیومدیم.

این اولین بازی مکابی در خارج از خانه در لیگ قهرمانانه. (چون تا حالا تو لیگ بازی نکردن)

زبینا بعد از محرومیت در بازی با آژاکس این بازی به ترکیب تیم اضافه میشه. اگه کاناوارو و ندود در این بازی نباشن یووه می تونه کارش مشکل بشه. البته یک گل زود هنگام می تونه از هرگون مشکل احتمالی جلوگیری کنه.

حضور ندود ترزگه و کاناوارو در پرده ای از ابهام قرار دارد. (رسمی) ندود که ۵ تا بخیه خورده کانا هم از ناحیه مچ پا و ترزگه هم که از ناحیه شونه احساس ناراحتی میکنن که البته عدم حضورشون به هیچ عنوان قطعی نیست.

بوفون هم از بازی مقابل تیمی از ملت اسرائیل! ابراز خوشحالی کرده و گفته امیدوارم ببریم.

ابراهیموویچ هم باز کلاس گذاشته و گفته من از بازیم علیرغم زدن سه گل راضی نیستم و معتقدم هنوز تمام تواناییام و نشون ندادم. اما معتقدم که در بازی امشب می تونم این کار و بکنم. یه هفته دیگه به من مهلت بدین بعد من بهتون نشون میدم ابراهیموویچ یعنی چی! (ایول روحیه) همچنین ابرا گفته من طرفدارای یووه رو در چند هفته آینده شگفت زده می کنم. سه گل در چهار هفته چیزی نیست! من بزودی شما رو با بازیم شگفت زده میکنم. (امیدوارم)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد