خوب بالاخره این بلاگ اسکای هم مشکلش رفع شد و من دوباره برگشتم. تو این چند روز متاسفانه چندتا خبر بد داشتیم که بدترینش آسیب دیدگی ترزگه بود که ممکنه به دوری چهار ماهش از میادین بانجامه. اما هنوز تصمیمی برا عمل جراحی نگرفته. اگه پزشکا تشخیص بدن که مصدومیتش دوباره ممکنه برگرده حتما عمل میکنه. به قول قدیمیا الخیر و فی ما وقع.

اما ندود گفته احتمالا بعد از پایان قراردادش در سال ۲۰۰۶ با فوتبال خداحافظی میکنه. اون موقع ندود ۳۴ سال خواهد داشت.

گری نویل بازیکن انگلیسی گفته دل پیرو سختترین حریفی بوده که او در تمام دوران بازیگریش در مقابلش بازی کرده. او گفته من هروقت بهش نزدیک می شدم او می تونست از من عبور کنه. او همچنین بازی مقابل زیدان رو هم سخت دونست.

زامبروتا هم به کاسانو پیشنهاد کرده بیاد یووه! (ظاهرا این یووه ایا دنبال دردسر می گردن)

موتو هم که به شدت با مورینهو درگیر شده با یک آژانس نقل و انتقال بازیکن تو لندن تماس گرفته. اگه قرار باشه جایی بره احتمالا اون جا یووه خواهد بود. البته ظاهرا قراره قرارداد به صورت قرضی باشه.

یووه هم دیگه داره شورش و در میاره. شنیده شده مسوولان یووه با پیر فن هایدونگ مهجم فنرباغچه تماس گرفتن. اون همون بازیکنیه که پیارسال تو بازی با فاینورد دروازه یووه رو باز کرد.

یولیانو هم به نظر میرسه با مسوولان یووه بر سر تمدید قراردا به توافق نرسه. اون دلش می خواد به انگلیس و به یکی از دو تیم فولام یا تاتنهام بپیونده اما مسوولان یووه می خوان اون و با مورینتس در انتقال احتمالی او به یووه عوض کنه.

خوب این و فعلا داشته باشین تا بعد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد