سلام. بازیه حساس یووه بایرن امشب برگزار میشه. پیروزی هرکدوم از دو تیم تا ۹۰ درصد صعود اون تیم و تضمین میکنه البته تو اون ۱۰ درصد ممکنه یه شرایطی پیش بیاد مثل شرایط ایتالیا تو جام ملتها. تنها حالتی که میتونست اتفاق بیفته و یه تیم با ۵ امتیاز صعود نکنه تو اون بازیا رخ داد! اینم از شانس بد ایتالیاست دیگه. البته با توجه به حضور تیم ضعیف مکابی در این گروه برنده می تونه با کسب حداقل یک امتیاز از سه بازیه دور برگشت صعود کنه که کاملا محتمله. یووه تو ۸ بازیش تو سری آ و لیگ قهرمانان ۲ گل دریافت کرده که این نشون میده دفاع یووه نقطه قوتشه هرچند با زدن ۱۴ گل در این ۸ بازی نشون داده که تو حمله هم حرف نداره اما بعد از مصدومیت ترزگه و دلپیرو که البته گفته میشه به بازی امشب میرسه،‌ به نظر میاد خط حمله دیگه اون قدرت اول فصل و نداشته باشه اما در طرف دیگه هم بایرن با مشکل مشابهی مواجهه. چند تا مهاجم مصدوم مثل پیزارو و هاشمیان تا دیشب رو دست ماگات مونده بود که البته از دیشب خبر میرسه که اونا به بازی میرسن. یووه که شنبه برده روحیه بالایی داره اما بایرن شنبه بازیش و به شالکه باخته. اما نکته مهم اینه که بایرن این فصل فراز و نشیب زیادی داشته و نمیشه رو بازی شنبه اونا حساب کرد. همونطور که تو بازی قبلی آژاکس و ۴-۰ برد. با وجود اون چهار گل بایرن تو ۸ بازی که از اول فصل انجام داده ۱۰ گل زده که نشون میده خط حملش از یووه ضعیفتره. البته اصلا نمیشه رو این آمار و ارقام حساب کرد.

تو بازی امشب اگه قرار باشه دلپیرو از اول بازی کنه احتمال داره بجای ابراهیموویچ به بازی بره. البته به نظر کاپلو بستگی داره که اونم نشون داده ابرا رو خیلی دوست داره. اما از اردوی بایرنیا خبر میرسه که دایسلر هم مصدوم شده و به همران هارگریوز و پیزارو به این بازی نمی رسه. این نشون میده که بایرن تو خط حمله مشکل داره. اما از ماکای باید ترسید. سه تا گل مقابل آژاکس زد اونم به زیبایی تمام.

بوفون

زامبروتا     کاناوارو     تورام     زبینا

ندود     بلازی     امرسون     کامورانزی

دل پیرو (زالایتا)     ابراهیموویچ
کان

گورلیتز     لوسیو     لینکه     رائو

بالاک     یرمیس     فرینگز     زی روبرتو

هاشمیان     ماکای

ترکیب احتمالی بازی امشب.
کاپلو در مورد بازی امشب گفته که بایرنیا تیم خوبین که اگرچه تو لیگشون یکم مشکل دارن اما تو اروپا عالی کار کردن. کاپلو بایرنیا رو تیمی که بر اساس ضد حمله کار میکنه دونسته و گفته با وجود ماکای این می تونه نقطه قوتشون باشه. بازیکنای بزرگی در یووه هستن که میتونن جای ترزگه رو پر کنن حتی اگه اون شخصیت رو نداشته باشن. در مورد زلاتان هم گفته که فراموش نکنین زیدان ۴ ماه وقت برد تا خوب بازی کنه در حالی که زلاتان تازه به تورین اومده. از زالایتا هم راضیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد