دیشب شب خوبی برای نماینده های ایتالیا تو لیگ قهرمانان بود. میلان با یک گل بارسلونا رو برد. همونطور که حتما می دونید گل میلان رو شوچنکو زد تا در یک رویارویی با حریفانش در راه کسب توپ طلای اروپا یعنی دکو و رونالدینیو یه سر و گردن بالاتر از اونا نشون بده. اما تیر خلاص و اینتر به اسپانیاییا زد و با ۵ گل والنسیا رو تو مستایا لوله کرد تا نشون بده کالچو بدون هیچ شک و تردیدی لیگ شماره یک جهانه.

دوتا مصاحبه با دو بازیکن یووه:
ندود هم اعلام کرد که در سال ۲۰۰۶ از فوتبال کناره گیری می کنه اما قبل از اون می خواد که جام قهرمانی اروپا رو بدست بیاره. ندود که دوباره به روزهای اوجش در سال ۲۰۰۳ نزدیک میشه هنوز تصمیم نداره که در تصمیمش تجدید نظر کنه. ندود گفته من جونتر نمیشم و الان در سن ۳۲ سالگی قصد ندارم بعد از اتمام قراردادم اون و تمدید کنم ولی تو این دوسال من همه تلاشم و برای موفقیت یووه انجام می دم. ندود گفته البته من می تونم در پایان همین فصل هم خودمو بازنشسته کنم البته در صورتیکه لیگ قهرمانان رو در ماه می فتح کنیم البته به شوخی. ندود در مورد زدنیک زمن مربی لچه که از او بخاطر خداحافظی از بازیهای ملی انتقاد کرده بود گفته: "من برای زمن احترام زیادی قائلم اما باید بگم که خوشحالم که این انتخاب و قبل از اینکه از ترکیب تیم کنارگذاشته بشم خودم انجام دادم" همچنین ندود از دو پاس گلی که زلاتان براش تو دو بازی اخیر فرستاده تشکر کرد و گفت: "او میگه که منم باید براش موقعیتای گل بسازم اما برعکس شده! البته او درست میگه و من می خوام به همه مهاجما از هر راهی که می تونم کمک کنم"

دلپیرو از بازیش در اون یک ساعت مقابل بایرن ابراز رضایت کرده. دلپیرو که ۱۵ روز مصدوم بود گرچه به هنگام تعویض راضی به نظر نمی رسید اما عملکردش و بعد از بازگشت به میادین مثبت ارزیابی کرده و گفته: "من خوشحالم که دوباره می تونم بازی کنم مهم این بود که من هیچ دردی در ناحیه مصدومیتم (تاندون آشیل) احساس نمی کردم در مورد تعویضم هم باید بگم که با توجه به بازی من منطقی به نظر میومد و من با مربی موافقم که هنوز بازیای زیادی تا آخر فصل باقی مونده"

یووه هم به طور رسمی اعلام کرد که به دنبال امضای قرارداد با بونرا مدافع پارماست اما اعلام کرده که این انتقال احتمالا در تابستون انجام میشه. موجی در مورد اون گفته "بونرا جوون جالبیه که قبلا ارزشاشو تو بازیا به همه نشون داده" بونرا در تابستون گذشته خیلی به یووه نزدیک شد اما با به خدمت گرفتن کاناوارو فعلا یووه اونو فراموش کرده. بونرا که بعد از موفقیت در تیم زیر ۲۱ ساله های ایتالیا الان به تیم ملی هم دعوت میشه در بین جوانان برشا مطرح شد و توانایی بازی هم به عنوان مدافع راست هم به عنوان مدافع میانی رو داره. بونرای ۲۳ ساله آینده درخشانی داره.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد