سلام. یووه بعد از برد با ارزش مقابل بایرن امشب باید به مصاف سینا بره. از همین حالا میشه حدس زد که رقابت اصلی برای قهرمانی بین یووه و میلانه البته اینتر هم با برد هفته قبلش نشون داد که احتمالا یه مثلث تو صدر جدول خواهیم داشت. اما بدون شک مهمترین بازی هفته بین اینتر و میلانه که نتیجش برا یووه خیلی مهمه. میلان در حال حاضر سه امتیاز از یووه عقبه که با بازیای امشب و فرداشب این اختلاف می تونه به ۰ و ۴ و ۲ و ۶ امتیاز برسه اما چیزی که مسلمه یووه این هفته هم تو صدر می مونه.

کاسانو باز هم با رم به مشکل برخورده. دلنری هم به علت مشکلات انظباطی با کاسانو درگیر شده! (عجب اعجوبه ایه فقط یووه می تونه آدمش کنه) و مجبورش کرده که انفرادی تمرین کنه. سنسی هم احتمالا کاسانو رو در معرض فروش قرار می ده. غیر از یووه میلان هم برای کاسانو دندون گرد کرده.

اودینزه هم بعد از اینکه موفق شد قراردادشو با یانکلوفسکی تمدید کنه قیمت پایش و ۶ میلیون پاوند اعلام کرده. اما این موجی خسیس تصمیم نداره که از جیبش پول خرج کنه. باز می خواد بازیکن بفروشه. به نظر میرسه با وجود چندتا مصدوم و چندتا بازیکن که در شرایط خوبی نیستن دفاع یووه پشتیبان خوبی نداره. مثل لگروتالیه و یولیانو که اعلام کردن بجای فروخته شدن ترجیح میدن تلاش کنن تا دوباره تو تیم بازی کنن.

دلپیرو برای بازی امشب مشکلی نداره و می تونه بازی کنه. درحالیکه انتظار میره که از رو نیمکت بازی رو شروع کنه اما این احتمال هست که از اول بازی کنه. اما کاپلو گفته من کسی نیستم که به زور کسی رو که در شرایط مطلوب نیست وادار به بازی کنم! دلپیرو اگه در وضعیت خوبی قبل از بازی باشه از ابتدا وارد زمین میشه. اما مشکل آمادگیش فقط با بازی کردن برطرف میشه! (یه سیکل معیوب. باید خوب بشه تا بازی کنه - باید بازی کنه تا خوب بشه!) از تیم هم خواسته که حریف و دست کم نگیرن. روی کاغذ ما پایان هفته خوبی داریم اما من به دربی علاقه ای ندارم. (چی ربطی داشت) ما فقط به بازیه سینا فکر میکنیم و بازی چهارشنبه با رم رو فراموش کرده ایم. سینا حریف سر سختیه اما ما با تمرکز قصد داریم که سه امتیاز و بگیریم. کاپلو در مورد دفاع یووه گفته: تمام تیمایی که موفقن خط دفاعی خوبی هم دارن. شما فقط وقتی به هدفت میرسی که دفاعت محکم باشه چرا که همیشه امکان این وجود نداره که ۵-۳ ببری!

موتو هم اعلام کرده بعد از رسوایی استفاده از ماده ممنوعه قصد داره دوباره به ایتالیا برگرده. این سومین بازیکنیه که از سری آ به لیگ برتر رفت و دوباره بر میگرده (احتمالا) قبلا هم کرسپو و ورون همچین تجربه ای داشتن. تقصیر خودشونه. آخه آدم عاقل سری آ رو ول می کنه میره انگلیس! موتو که در خطر یه محرومیت شش ماهه تا دوساله قرار داره گفته که دیگه برا خودش آینده ای در انگلیس متصور نیست و می خواد به ایتالیا بگرده. "من مطمئنم که اونا چیزی به من در دوران محرومیت احتمالی پرداخت نخواهند کرد اما از طرفی هم مطمئنم که اونا منو اخراج نمی کنن. الان باید صبر کنم و ببینم که اتحادیه فوتبال و باشگاه چه تصمیمی برام می گیرن." موتو که تو سری آ با بازی در اینتر ورونا و پارما بازیکن شناخته شده و قابل احترامی بود قبل مشخص شدن نتیجه آزمایش دوپینگش تصمیم گرفته بود به شبه جزیره (ایتالیا) برگرده. این هم به دلیل مشکلاتش با مورینیو بود که بارها با هم درگیر شده بودن. در تابستان گذشته موتوی ۲۵ ساله تا پای عقد قرارداد هم با یووه پیش رفت اما در آخرین لحظات آبراموویچ با این انتقال مخالفت کرد. غیر از یووه فیورنتینا (موی دماغ یووه) هم خواهان موتو بود.

سوتی امروز که البته یه جای دیگه هم نوشتمش.
حتما همتون انوشا شاهقلی مرد شماره یک تنیس ایران! و می شناسین. چند ماه قبل تو یه مسابقاتی شرکت کرده بود و بخش خبر سوتی (۱۹:۴۵) هم می خواست خبرش رو اعلام کنه. البته با توجه به سابقش قبل از اون ان بار اسمش از کلیه بخشای خبری پخش شده بود و هر گوینده ای حداقل ۱۰ بار اسمشو خونده بود.
اما اون شب فکر میکنین گوینده خبر اسمشو چی خوند؟
آتوسا شاهقلی!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد